~Background~

Khamis, 2 Februari 2012

~ Luahan Hati 1 ~


Ya Allah.....
Ape salah aku pada die.
sampai die snggup buat aku mcm ney..
aku syg die sgt2.....
sejak pertama kali aku jumpe ngn dye
dlm diri ini ada 1 perasaan yg amat sukar untuk aku luahkn..
perasaan ini x sama mcm mana aku berkawn ngn laki lain...
ape istimewa nye dia smpai aku tidak boleh melupakan dirinya saat ini...

Ya Allah, aku bermohon padaMU,
Agar Engkau berikanlah aku pertunjuk dan hidayahMU,

Ya Allah,
Jika benar la dia jodoh ku sepertimana yg telah Engkau tetapkn
Aku bermohon agar Engkau beri lah aku sedikit ruang untuk terima nye..

Ya Allah,
jika benar dia bukan jodoh aku,
aku mohon Engkau kuatknlah hati aku
agar aku boleh melupakannya dan meneruskn hidup ini tanpanye...

Ya Allah bantulah hambamu ini
Kuatkanlah hati hambamu ini
amin Ya RAbbal Al-amin.......

1 ulasan:

Pengikut